marți, 19 ianuarie 2010

Portofelul magic. Și câte și mai câte urmează să apară!

      Am început, din una în alta, să utilizez din ce în ce mai multe materiale pentru a-mi satisface nevoia cunoașterii acestora și cum se pot utiliza.
      De această dată am ales fetru, pâslă și pene colorate pentru a împrospăta Universul Zânelor.
      Așadar, am venit din nou cu bagheta magică și v-am îndeplinit câteva dorințe. :)

Model: Portofel magic
Preț: (magic): 35, 00 Ron   Reducere: puteți achiziționa acum portofelul la prețul de 20, 00 Ron

 Detaliu model exterior (culori: albastru, gri)

















Detaliu cusătură (handmade)

 Astfel arată deschis.


 Sistemul de prindere este un năsturel și o floricică ce agață nasturele.


Detaliu nasture:


Detaliu floricică:


 Trebuie să menționez că în această imagine lumina reflectă adevărata nuanță de albastru. Interiorul:

 Fetrul este un material care conferă un aspect rigid portofelului, în același timp prezintă și o oarecare elasticitate; se pliază perfect pe obiectele care se află în interiorul său. Din acest motiv am testat materialul, încercând să introduc cât mai multe obiecte ce nu trebuie sa va lipsească din portofelul magic.


 În portofel încă mai există spatiu, deși am introdus 2 telefoane mobile, cheile și o clamă mare de prins părul.

După ce am închis portofelul, având toate obiectele în interior, materialul s-a pliat perfect pe acestea.
















Arată perfect! Modelul este simplist, organic, imită o poveste din natură. Numai bun de luat cu tine pe stradă, în localul tău favorit sau la petrecereile unde arta de orice natură este apreciată.

Portofelul magic este pregătit și abia așteaptă să fie purtat de tine! :)
Model unicat

Niciun comentariu: